Yrityksille
Asuntomessuista tulee 160 vuotta täyttävän Lempäälän kunnan juhlavuoden päätapahtuma. Asuntomessut Lempäälä -tapahtuma 10.7. – 9.8.2026.
Asuntomessut kaupallisena alustana
Asuntomessut tarjoavat näkyvyyttä, jollaista ei ole mahdollisuutta saavuttaa millään muulla markkinointialustalla. Vuonna 2020 tehdyn tutkimuksen mukaan 95% suomalaisista sanoo tuntevansa Asuntomessut-brändin.
Tapahtumissa vierailee noin 110 000 kävijää per messutapahtuma. Loviisassa vuonna 2023 kävi noin 107 000 kävijää ja Naantalissa vuonna 2022 noin 116 000 kävijää.
Messutapahtumassa vierailijoissa on vahva ostopotentiaalia, sillä kävijätutkimusten mukaan messukävijöistä noin neljännes suunnittelee tai toteuttaa parhaillaan rakennushanketta ja samalla on käynnissä tai suunnitteilla remontti. Inspiraation hakeminen omiin projekteihin (mm. sisustamiseen) on yleisin syy vierailla Asuntomessuilla.
Millaisia näkyvyysmahdollisuuksia on tarjolla?
- Näytteille asettaminen talokohteissa
Messukohteiden näytteilleasettajana voit saavuttaa erittäin laajan näkyvyyden messukohteen yhteydessä. Rakentajat päättävät itsenäisesti kumppaneista talokohteissa. - Näyttelyhalli
Näyttelyhalli sijoittuu aivan messureitin alkupäähän, jonka läpi kaikki messuvieraat saapuvat ja poistuvat Asuntomessualueelta. - Ulkonäyttelypisteet
Ulkonäyttelypaikat sijoittuvat tasaisesti eri puolelle Asuntomessualuetta keskeisesti messureittiin nähden, jotta asiakasvirrat kulkevat osaston edestä. - Lempäälä Shop
Yrittäjien yhteinen teltta sijoitetaan keskeisesti messureittiin nähden, jotta asiakasvirrat kulkevat osaston edestä ja mahdollisimman moni löytää itsensä teltasta ostamassa kiehtovia paikallisia tuotteita. - Mediavälineet
Pinnat (mainostaulut, lakanat, banderollit, aitamainokset, digipinnat), äänimainonta, bussit - Räätälöidyt näkyvyyselementit
Miksi kannattaa olla mukana?
Asuntomessut Lempäälässä 2026 tuovat messualueelle ja lähiseudulle poikkeuksellisen paljon asiakasvirtoja.
- Lempääläinen yritys saa -20% alennuksen näyttelypaikkojen listahinnoista.
- Tunnettavuus ja näkyvyys kasvaa olemalla osa Asuntomessujen tarjoamaa kaupallista elämystä messuvieraille.