Ilmoita puhelinnumerosi kunnan häiriötilanne tekstiviestipalveluun
Lempäälän kunta laajentaa kriisi- ja häiriötilanteiden tiedotustaan myös tekstiviestipalveluun. Tekstiviestitiedotusta käytetään vain vakavissa kriisi- tai häiriötilanteissa.
Kunta käyttää samaa tekstiviestijärjestelmää, jota Lempäälän Vesi käyttää jo omassa häiriötiedotuksessa. Kriisitilanne tekstiviestien vastaanottaminen ei vaadi omissa nimissäsi olevaa Lempäälän Veden vesisopimusta, sillä kriisitilanteissa häiriöistä tiedotetaan osoitetiedon perusteella.
Palvelu tavoittaa automaattisesti kaikki 18-vuotta täyttäneet Lempäälän kunnan asukkaat, jotka asuvat häiriötä koskevalla alueella ja joiden puhelinnumero on julkinen eikä ole esimerkiksi yrityksen tai organisaation nimissä.
Nyt toivomme myös niiden asukkaiden lisäävän puhelinnumeronsa palveluun, jotka asuvat Lempäälässä, mutta esimerkiksi liittymän omistajana on yritys tai organisaatio. Myös heiltä, joilla on salainen osoite, voivat halutessaan ilmoittautua palveluun.
Tiedot tallentuvat Lempäälä Veden KeyAqua järjestelmään. Asiakastiedoista vastaa Lempäälän Vesi Oy.
Mikäli puhelinnumeroa ei saa järjestelmään talletettua, saattaa syynä olla esimerkiksi se, että osoite on kirjattu eri lailla Profinderin ja Digi- ja väestötietoviraston välillä tai osoite on salainen tai asiakas on estänyt puhelinnumeron annon.
Näissä tapauksissa tiedot voi lähettää asiakaspalvelu@lempaalanvesi.fi, josta ne toimitetaan KeyAqua-toimittajalle.
Miten toimia?
Mene: https://lempaala.keyaqua.keypro.fi/keyaqua_customer_registration/
Kerro osoitteesi (riittää katuosoite ja talonnumero) nimesi, mobiilipuhelinumerosi tai sähköpostiosoite tai valitse mahdollisesti näkövammaisten ääniviestinumero.
Saat mobiilinumeroon, jota olet lisäämässä järjestelmään nelimerkkisen koodin, joka tulee syöttää lomakkeelle.
Tiedot päivittyvät tämän jälkeen KeyAqua järjestelmään muutamassa päivässä.
Lisätietoa:
Lempäälän Vesi
Helena Urvanta
+358 40 133 7542
Arto Löppönen
+ 358 50 383 9796
etunimi.sukunimi@lempaalanvesi.fi