Palvelukäytävällä voi jatkossa asioida myös chatin kautta
Lempäälä-talon Palvelukäytävä on ollut toiminnassa reilun vuoden, ja sinä aikana kunnan palvelut ovat laajentuneet merkittävästi muun muassa valtakunnallisen asiointipisteen tarjoamiin Kelan ja Veron palveluihin.
Nyt Palvelukäytävä edelleen lisää tarjontaansa ja on avannut Lempäälän kunnan verkkosivuille uuden kanavan, jonka kautta on entistä monipuolisempaa asioida Palvelukäytävällä. Jatkossa kuntalaisten kysymyksiin voidaan vastata myös asiakaspalvelu-chatin kautta. Chat palvelee Palvelukäytävän aukiolojen mukaisesti ja siellä keskusteluihin ja kysymyksiin vastaavat Palvelukäytävän asiakaspalvelun moniosaajat.
”Palvelukäytävän jatkokehittäminen on toimintamme tärkeä arvo ja sen eteen teemme koko ajan töitä. Korona-aika on toki ensimmäisen toimintavuotemme aikana haastanut meitäkin vahvasti, mutta digitaalisuus on toki myös lisännyt asiakkaidemme asiointimahdollisuuksia. Keväällä aukioloaikamme laajentuvat ja myös työssäkäyvien on tuolloin helpompi asioida meillä vaikka kirjastokäynnillä ja postipaketin noutoreissulla, kertoo Lempäälän kunnan palvelumestari Anni Määttä.
Chat-palvelun löytyy sekä Lempäälän kunnan etusivulta että Palvelukäytävän alasivulta.