Robotti soittaa elokuussa lempääläläisille – Puheluilla kerätään näkemyksiä Lempäälän vahvuuksista ja kehittämiskohteista
Robotti soittaa elokuussa lempääläläisille. Puheluilla kerätään kuntalaisilta näkemyksiä Lempäälän vahvuuksista ja kehittämiskohteista kuntastrategian tueksi. Robottipuhelut toteutetaan ajalla 9.-22.8. ja niiden äänenä toimii kunnanjohtaja Heidi Rämö. Toivottavasti mahdollisimman moni ehtii vastata puheluun.
Ilmoitamme numerot etukäteen lähempänä puheluiden ajankohtaa, jotta kuntalaiset voivat varmistua, että kyseessä on juurikin Lempäälän kunnasta tuleva puhelu.
Robottia voi myös pyytää soittamaan myöhemmin uudelleen, jos puhelu tulee huonona ajankohtana.
Voit myös itse soittaa takaisin robotille.
Julkaisemme viikoittain nostoja laatimistamme kysymyksistä ja vastauksista sen pohjalta, mitkä muiden kuntien kokemuksen pohjalta ovat kuntalaisia pohdituttaneet.
Miksi soittajana on robotti?
Kunta haluaa mahdollisimman paljon vastauksia ja siksi nykytekniikka on tässä apuna. Monia kyselyjä ja kohtaamisia on aiemminkin hyödynnetty, mutta tällä tavalla on mahdollista tavoittaa aivan eri määrä lempääläläisiä kuin aiemmilla tavoilla.
Puhelinrobotti pystyy soittamaan 450 puhelua tunnissa ja muuttamaan vastaukset saman tien raporttimuotoon.
Miksi robotti soittaa lempääläläisille?
Puhelujen tarkoitus on kerätä lempääläläisten ajatuksia ja toiveita kunnan nykytilasta ja tulevaisuudesta. Uuden valtuuston ensimmäisiä tehtäviä on laatia strateginen suunnitelma kunnan kyllä-strategian painopisteistä ja kärjistä ohjenuoraksi koko kunnan toiminnalle.
Verkkosivuiltamme lempaala.fi/robottipuhelut löydät kaikki tähän mennessä koostamamme kysymykset ja vastaukset.